فیلترهوا آزرا 2009 کره ایی

  • سادگی در خرید و مقایسه

  • قیمت مناسب

  • جنس اصلی

  • حذف واسطه‌ها

  • صرفه‌جویی در وقت و هزینه

قیمت فیلترهوا آزرا 2009 کره ایی

فروشگاه لوازم یدکی آنلاین ما با عرضه‌ی انواع قطعات باکیفیت، مشتریان زیادی را به سمت خود جذب کرده است. و در این فروشگاه کلیه‌ی لوازم یدکی آزرا اعم از فیلتر هوا به فروش می‌رسد. فیلتر هوا یک محصول کره ای بوده که علاوه بر خودروی آزرا برای خودروهای گرنجور و سوناتا nf هم قابل استفاده است. فیلترهوا آزرا 2009 کره ایی یکی از قطعات مصرفی خودرو بوده که در کاهش مصرف سوخت، کارکرد بهتر موتور و جلوگیری از ورود ذرات خارجی نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند.

مشخصات فیلترهوا آزرا 2009 کره ایی

یکی دیگر از قطعات یدکی خودرو هیوندای فیلتر هواست و جنس آن از نمد مقاوم و دارای 4 لایه تصفیه کننده است.

کمپانی هیوندا در هر بسته‌بندی 1 عدد فیلتر هوا قرار داده و شماره فنی را بر روی آن ثبت کرده است. (شماره فنی را چک کرده سپس خرید کنید) فیلتر هوا آزرا قطعه‌ای است که بر سر راه هوای ورودی به موتور خودرو قرار می‌گیرد و ذرات ناخالص موجود در این هوای ورودی را به خود جذب می‌کند.

با حرکت هر کیلومتر خودرو و ورود هوا به درون محفظه گرد و غبار همراه هوا بر روی فیلتر هوا انباشته شده و مانع ورود اکسیژن و هوای لازم برای سوخت موتور می‌شود در اینصورت فیلتر هوا باید تعویض گردد. این قطعه بعنوان یکی از لوازم یدکی هیوندای در مدل ساده و به شکل مکعب مستطیل طراحی شده است.

این محصول با بهره گیری از قابلیت فیلتراسیون باعث کاهش مصرف سوخت و افزایش توان موتور و همچنین شتاب خودرو و کاهش استهلاک خودرو می شود. یکی از وظایف این محصول کنترل میزان هوای ورودی به موتور خودرو می‌باشد.

در خودروی آزرا در هر 2 بار تعویض روغن موتور، فیلتر هوا باید تعویض گردد ولی در مناطق الوده، مرطوب و دارای ریزگردها این تعویض زودتر انجام می‌گیرد. سالم بودن فیلتر هوا باعث افزایش طول عمر موتور می‌شود.

فیلترهوا آزرا2009 کره ایی از تولیدات اصلی شرکت هیوندا می‌‌باشد. که توسط فروشگاه اینترنتی فروش لوازم یدکی هیوندای به صورت فروش آنلاین و تماس تلفنی ارائه می‌گردد. شما می‌توانید با سفارش آنلاین این کالا و دریافت سریع کالا از یک خرید با کیفیت و قیمت مناسب بهره‌مند گردید.

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات قالب -> هدر -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
فروشگاه
0 مورد سبد خرید
حساب من